Wednesday 18 April 2012

Bezanya kau nampak tak?

Beza.


Kau nampak dia dengan pandangan seorang lelaki.

Aku nampak dia dengan pandangan seorang adik,seorang kawan.

Sebab setakat tu je aku sayang dia.

Kau takut aku marah.

Kau tau tak maksud marah tu sama dengan SAYANG,dan AMBIL BERAT?

Manakala maksud TERASA HATI tu...aku taktau macamana nak cakap,tapi bila terasa hati,sampai bila-bila pun kau akan ingat benda tu.

Bila marah,cuma akan marah pada masa tu.After that,dah takde apa-apa dah.

Setiap kali aku telefon dia, tak pernah pun dia pujuk aku.

Tak kisah la aku menangis ke,sedih ke,marah ke.

Dia marah balik ada lah.

Tapi aku faham,dia marah sebab dia peduli.

Kau sindir,ayat baik gile.

Pastu kau tak selesa aku kawan dengan dia.

Macam mana kau expect aku tak berpaling ke dia bila kau sakitkan hati?

Entah lah labu..

Kau tengah stress sekarang kan,aku faham.

Sebab tu aku malas nak confront apa-apa.

Sebab aku FIKIR kau.

Aku tak nak bebankan kau dengan masalah kita.

Jadi aku takde option lain selain SENYAP.

Kalau kau ada solution lain,saya dengan besar hatinya menerima.

No comments:

Post a Comment