Friday 1 February 2013

Budak-budak tu

budak-budak berkromosom XX dari kelas aku.
Tu yang aku nak blab.

KAU TAK BOLEH PERCAYA LANGSUNG ATAU RELY APA-APA PUN DARI DORANG.
Kecuali Abid.

Aku pernah kena tikam belakang dari mulut tempayan.
Aku pernah kena tinggal sorang-sorang untuk buat kerja time berpasangan atau time aku pegang jawatan penting.
Aku pernah kena maki a.k.a threatened oleh orang gila yang sangka dia betul padahal nak carik pasal je.
Jadi,
conclusionnya,
what people see is not what you experienced.

Aku tak tahu apa masalahnya.
Kadang-kadang aku rasa bodoh sangat sebab senang nak maafkan orang.
Maybe sebab aku malas nak fikir banyak.
Tapi ada certain times aku susah nak maafkan bila benda tu buat aku stress / nangis.
Dan kadang-kadang aku fikir kenapa aku harus peduli apa diorang fikir pasal aku?
Diorang bukan watak penting dalam hidup aku pun.
Lepas grad nanti memang aku akan lupa nama,muka, maybe even kewujudan diorang.

Jadi,
after this,
I won't be a softy anymore.

No comments:

Post a Comment