Saturday 6 October 2012

6 haribulan 10,2012.

Hari ni bufdey Jowy.
Sepatutnya benda baik.
Tapi aku dapat 2 berita "kurang baik".

1)Ricchan finally confesses.
"I like you."
Dan aku thoroughly fikir pasal benda ni.
Dah lama dah.
Sebab aku tak boleh.
Tak mungkin.
Aku sayang dia,
Tapi sebagai kawan.
Dan satu lagi shock ialah,
Dia macam tak boleh terima yang aku rejek dia.
Saying "Let's get married" and all.
But I know it's bound to happen.
I don't want to cheat myself.
And I don't want to lead him further.

My answer is "no".
And please don't wait,
Because it'll always be "no".

2)Adinda messaged,
"Rumah naik pencuri.Nothing was stolen except my laptop."
The main thing is not the laptop.
It's THEIR SAFETY.
I'd LITERALLY DIE IF ANYTHING BAD HAPPENS TO ANY OF THEM.
Tapi Alhamdulillah,semua okey.
Semua selamat.
Tu je yang aku perlu tahu.
Semua selamat.

Bila fikir-fikir balik.
Dua benda datang serentak kat aku hari ni.
Ni mungkin salah satu cara ALLAH SWT tunjukkan yang DIA sayang aku.
Aku terima kalau aku kehilangan salah seorang besfren aku hanya sebab aku tolak cinta dia.
Aku terima kalau family aku dapat rugi material.
Dan aku bersyukur sangat-sangat yang takde sapa-sapa cedera.
ALLAH SAYANG AKU.
KALAU TAK DIA TAKKAN UJI AKU DUA BENDA SEKALIGUS.

La Tahzan ya Abbi,
La Tahzan ya Ummi,
La Tahzan ya Ukhti..
La Tahzan ya Akhi..

No comments:

Post a Comment