Monday 2 July 2012

I Give Up.For Good.

Aku tak tahu nak buat apa.
Tapi aku tak suka perasaan ni.
Serius, baru-baru ni aku dah start heal balik.
Aku cuba untuk lebih rapat ngan budak-budak ni.
Walaupun aku tak suka keluar bilik,
aku cuba.
Sebab bila ada dengan diorang,
aku lupa pasal KITA.

Lepas tu,
DIA muncul.
Buat masa ni dia cuma an insignificant person.
Someone who I see as ACQUAINTANCE.
No more, no less.
But it could get more.
Sebab walaupun ni agak mengarut,drastik,cubaan mencari musibah (bak kata Jai),
if being with him means I can forget you,
then I'll do it.

Sebab hari ni,
aku nampak,
betapa tak bermaknanya aku dalam mata kau.
Aku tahu kau tahu apa aku nak (apa aku mengarut ni)
tapi kau still buat-buat senyap.

Dila pernah tanya,
"kenapa tak gitau je ada orang nak kat kau?"
dan aku jawab,
"sebab aku tau jawapan dia apa."
Kau akan cakap SEMUANYA PILIHAN AKU.
Kalau aku nampak dia lagi BAIK dari kau,
aku patut pilih dia.
Tapi kau tahu tak REASON kenapa aku patut bagitahu kau?
Sebab aku nak kau fight untuk aku.
Bukan leave everything for me to choose!!
Saba cakap tak payah kejar orang yang takkan fight untuk kau.
Aku tau,aku faham.
Tapi sayang buat aku buta,pekak,bodoh.
Dan hari ni aku nampak yang sayang aku takde makna dah untuk kau,kan?

Aku takut nak bagitau Amir pasal benda ni.
Sebab aku tahu dia akan marah.

Jadi,
hari ni,
aku dah buat conclusion.
AKU BETUL-BETUL GIVE UP.

This will be the last time I cry for you, for us.


No comments:

Post a Comment