Sunday 8 July 2012

LETIH.

Sem ni,,....
aku tak sanggup nak hadapi sem ni.
Serabut byk sgt.
Ramai jgk yg sama mcm aku.
Tapi perasaan aku tak sedap je.
Macam ada something wrong yg akan berlaku.
Something yg aku akan regret.

Letih.
Jadual padat sangat.
Sebab terbiasa hidup melenggang je sejak masuk sini.

Letih.
Sebab kene crammed dengan kelas-kelas lain.
Dan buatkan aku rasa vulnerable,takut,anxious.

Letih.
Sebab pandai mana pun aku cuba sorokkan,
I still look out,
searching for his silhouette,
Aku perasan,
tapi aku ignore perasaan aku,
Aku cuba distract agar feelings of love,of compassion, won't overwhelm me,
Aku cuba keraskan hati.
Setakat ni masih boleh...

Dan aku letih.
Menghadap muka yang aku tahu,
akan buat aku fail untuk kali pertamanya.
Jadi kenapa aku belajar?
Walaupun aku tahu aku akan fail?

No comments:

Post a Comment