Wednesday 12 September 2012

Kalau macam ni lah tahap tak bersyukur tu, aku pun tak terkata apa-apa dah. aku letih melayan KKP,aku takde masa nak pikir bende lain.kami ni diberi tugasan untuk jadik benteng depan anak-anak,kenapa institusi masih tak puas hati?rasa dengki ke sebab kami dapat elaun?sebab kami tak perlu bayar PTPTN?ingat kami ni belajar saja-saja ke?bukan salah IPG kalau ramai budak pilih untuk jadi cikgu.aku semakin rasa yang dalam nak maju sangat,pemikiran orang kat Malaysia ni dah semakin mundur.banyak sgt rely kat tenet kot,buat eseimen pun copy paste je,bila masa nak berfikir?kalau nak buang kitorang macam budak-budak lepasan kolej tu,kenapa bazirkan masa 5tahun kitorang kat sini?kenapa nak bazirkan duit cukai rakyat kalau tak kasi kitorang berkhidmat?

aku pening.

No comments:

Post a Comment