Monday 11 June 2012

Crazyland all over again....

Dah masuk lebih 24 jam Lappy ngan aku terpisah..
I CAN'T TAKE IT ANYMORE!!!
bukan sebab aku bosan takde laptop aku..
kat rumah ada satu lagi laptop n satu pc.
so tak logik kalau aku cakap aku bosan tanpa laptop.
tapi aku serius tengah anxious...
sejak aku tinggalkan Lappy kat kedai ACER lagi,..
rasa mcm something missing.
Argghhh!!!
Bila laptop aku boleh balik semula nii????

Dari semalam aku tengok Antique Bakery jek..
aku rasa aku memahami perasaan penagih dadah...
sebab aku skarang memang ketagih..
paham2 je la ketagih apa...
kenapa la aku buat vow bodo tu untuk TIDAK browse yaoi websites????
kan aku dah ketagih gila2 ni???
even to the point of hallucinating!!!
Kenapa aku tak bawak balik dvd Junjou Romantica ngan Sekaiichi Hatsukoi???
KENAPA,FARHANA,KENAPA?????

oke,....crazy obsessions aside...
i'm on the edge of nervous breakdown...
or is it because of PMS???
it must be PMS.
i feel like punching someone.
i need to distract myself.
so i was thinking of doing some chores,like house cleaning and cooking.
TAPI,takde benda yang nak dibersihkan.
Pinggan dah cuci,baju dah jemur/angkat/lipat,bilik n ruang tamu dah kemas...
nak masak takde ingredients (sebab umi n abah selalunya beli lauk time hari sekolah n keje aku cuma nanak nasik n fry some fishes/chicken).

Petang tadi kete aku dah balik sebab semalam pakcik kete bawak pegi KB untuk tukar nama dalam geran.
aku tak kisah pasal kete tu,kalau kete tu tak balik langsung pun aku tak kisah.
Amir dah balik KL,takde point untuk aku keluar rumah dah..
tapi aku tak boleh duk jauh ngan laptop aku..
macam penyakit Separation Anxiety..
cuma ia berkait between a laptop owner and her old laptop.

Lappy,please come back to meeeee~~~~~~~!!!!!!!!!!!

Oh,satu lagi bende yang aku nak karut..
Semalam aku mimpi pasal Atobe.
Not the anime version,the live action version.
I guess I was disappointed that he wasn't with the Hyoteis.
Tapi yang lawaknya,dalam mimpi aku,Atobe pakai basikal roda tiga n cuba langgar aku dalam mini market.
Aku elak n dia terlanggar tin susu.
I read too much and it's starting to mess with my head.
Lately aku baca "Thy Brother's Wife" n dalam citer tu SEMUA watak curang kat pasangan masing2 kecuali Tom Shields.
Citer tu memang rosakkan otak.
Tapi novel lain semua dah 100x hafal.
Dah muak.
Nak beli buku baru,tapi I'm penniless now.
And I will be penniless for 2 more semesters.

Pasal penniless tu aku tak berapa kisah, sebab walaupun aku mata duitan,
aku pandai carik duit.
Sebelum ni umi tak kasi aku wat keje sambilan sebab dah ada elaun.
Sekarang die takde sebab untuk halang aku.
Masalah yang tinggal ialah BILA AKU BOLEH DAPAT LAPTOP AKU BALIK.


No comments:

Post a Comment